THANK YOU SOPHSKI for nominating me for this award forever go! I know I lagged it haha but I am very appreciative of all the love you send my way! Sophia has an incredible blog where she not only reviews books, but uses her platform to spread awareness on current social issues. If you haven’t already, you need to visit her blog @Sophia Ismaa Writes ASAP! You won’t be disappointed!!

Now, onto the award 🙂

​

THE RULES:

  • Thank the person who nominated you
  • Leave a link to their blog
  • Tell us 7 things about yourself
  • Nominate 15 bloggers/bloggers you’ve discovered recently or follow regularly

7 THINGS ABOUT ME:

1) I hate summer. The heat, the humidity, the scorching sun, the damn mosquitoes that continually suck my life’s blood out of me no matter what I do!!!! Ugh. It’s awful. I do not leave my air-conditioned home unless I have to (a girl’s gotta work). And even then only if it also has AC (thank goodness it does!).

2) My siblings and I were born in different decades. My sister is an 80’s child. I am a 90’s baby. My brother is a 2000’s brat (and I say that in a loving way) lol. 

Yikes! Less than 2 years now…
​

​

3) A water bottle is my comfort object. It goes everywhere with me. And it’s not only a summer thing. I always, always have a water bottle. My mom: “You swear you live in the desert”. Me: “Hey, my elementary school teacher said California is a desert!” 😛



4) A Dr. Seuss book taught me how to read. The ABC book to be precise. We had the cassette that went along with it. 

Don’t know where the book is but the tape still works!
​

My mom used to sit me down, play the tape and have me follow along with the book. I was 2-3 years old.


5) I am a very picky eater. To the point where my family and friends won’t tell me what’s in the food they make. #firstworldproblems. If it’s healthy and/or good for you I probably won’t like it. Fruit is the only exception haha


6) I am an unofficial Godmother! Months and months ago my friend, my pancha, my person ❤ Joanne, asked me to be Godmomma to her youngest. 

​
Ya’ll don’t know how much this means to me! Her kids are my babies. And her youngest calls me her best friend (she’s 2 lol). Oh and it’s unofficial because my babies haven’t been baptized yet but will be soon! Which means at some point this year I have to start going to church…

7) When I was about 5 or 6 years old I broke my elbow. The story I told my mom: my neighbor (older than me by at least 2 years) and I were racing down the sidewalk. Somehow or other I tripped over a sprinkler and landed wrong. The truth: my neighbor and I were racing down the sidewalk. She tripped me when she realized I was catching up to her and I landed wrong. I didn’t want to scrape my palms so instead I landed on my elbows smh. I spent the summer with my whole right arm in a cast.

NOMINEES:

#BOOKISH

BEAUTY AND THE BEAN BOOTS

CHEERS TO THE BOOKENDS

HAMMOCK OF BOOKS

THE QUIRKY BOOK NERD

As always, no pressure on anyone to participate!

& a final THANK YOU THANK YOU THANK YOU to Sophski for nominating me! ❤ 

 â€‹

Now I’m off to watch the World Cup! 

HAPPY BLOGGING EVERYONE!!! 😀

Advertisements

20 thoughts on “The Versatile Blogger Award #2

  1. … Don’t remind me how long ago the 90s were… Especially since I’m an 80s baby. 😂😂
    Ahhh… Picky eaters. You guys don’t know what you’re missing!!!
    And last, but not least, everyone has a comfort object! I have 2. A pendant with a Pride and Prejudice quote that I always wear and feel like my day is ruined if I forget it, and my blistex chap stick that I will LOSE MY MIND if I don’t have it. I have about 5 around my house and at least 2 in my purse so they’re always close by… And if I can’t find one immediately than I buy another, another reason there are so many around! 😂😂

    Like

    1. Hey, it’s not me it’s my tastebuds lmao.
      I freak out too! Even when I go to a restaurant and water is free, I still have to have my bottle near me. Aw a P&P necklace though. That’s lovely. & omg at least you never have chapped lips haha! 😉

      Liked by 1 person

      1. Haha you’re right! Once I was having dinner at a friends house. It was chicken and rice. Or so I thought. She had told me it wasn’t chicken but I didn’t really believe her because it tasted like chicken. But she kept laughing at me as she watched me shoveling food into my mouth. When I had pretty much finished eating. It was tofu lmao.

        Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s